nrvkus

Direktlänk till inlägg 28 september 2012

Fredag

Av UngdomsSektionen - 28 september 2012 08:34

Bästa rubriken jag vet, men idag är det FREDAG!!   


Igår så red jag Snajan, och det gick väl bra. Det känns verkligen inte som att han är 20 år då han är hur pigg som helst mjuk och fin i munnen flyttar lätt efter skänkeln osv..   


Men han kan bli ganska stressad när man rider med andra hästar, eller ska man säga tävlingsinriktad?haha   


Jaja, idag är det fredag och vi börjar 09.30 och slutar 14.30 och sen efter skolan så är det RIDNING som gäller !!   


Vill rida Joje såhäääääääääääär mycket men kommer förmodligen inte få honom som vanligt..    haha    


Men om jag inte får rida Joje, så är jag ganska taggad på Cinnamon också, för det var lääängsen jag red honom typ!


Finaste finaste finaste finaste finaste   

   


Och på Lördag (Imorgon) så kommer jag åka till min mammas farbror och vara där till Söndag; ROLIGT!!!   


Det var verkligen evighetersen jag var där.. Men iaf dom har Islandshästar som jag kommer få rida och sköta!!   

Men dock har dom bara 3 kvar typ, dom hade 3 till förut, och det var dom jag brukade rida på. Roligt? nej för jag saknar dom    Men aja, kommer bli skit kul att rida dom andra hästarna också (eller den andra hästen) !   


Jaja, snart ska jag pallra mig iväg till skolan    Gud vad jag har babblat!!       Hejdå !


// Emma L

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av UngdomsSektionen - 11 november 2012 14:30

Mina fina

Av UngdomsSektionen - 9 november 2012 12:03


Hej hej alla! Nu har vi HÅÅÅL!!   så vi har rast i typ 2 timmar och 10 minuter eftersom tekniken är lååång, och så har vi lunch innan tekniken!   Så vi (Jag,Jenny,Frida,Emelie, Julle & Denise) sitter i bibblan och.. ja, jag bloggar iaf !      Ida...

Av UngdomsSektionen - 8 november 2012 21:25

Har skaffat en egen blogg den heter JuliaPalmertz.blogg.se Hoppas då tittar in på den någon gång :) // BULLEN ...

Av UngdomsSektionen - 5 november 2012 11:25

Idag är det första skoldagen, YAY eller nåt, skulle vara mycket bättre om stallet var skolan! Men men alla drömmar kan ju inte slå in! Vi har idrott nu och slutar halv fyra idag, sen drar jag till stallet och borstar älsklings Celine ! ...

Av UngdomsSektionen - 2 november 2012 09:19

Bilder från igår.. ..läskiga va? //corre

Sök i bloggen

Presentation

Välkommen till Us egna blogg!
Bloggen handlar lite om våra liv och mycket om allt som rör HÄSTAR! Här kan ni också ställa frågor och ge förslag på saker, t.ex kommande aktiviteter.
//Us

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards