nrvkus

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2012

Fina fina!

Av UngdomsSektionen - 27 oktober 2012 17:42

Finns inga ord hur älskad den här fina är!! Hon är bäst!
Min vecka inför höstlovet ser ut såhär:
-söndag/måndag träffar man gamla grällsta vänner (saknaaaar!)
-måndag/tisdag är det förmodligen dressyrkurs (askuuuligt!!;))
-tisdag/onsdag blir det att rida fina Frans (inte lika fin som Celine såklart)
-onsdag till fredag blir det sova i stall
-torsdag vet ni säkert om att det är.... SPÖKKVÄLLEN !!!! Iiih sjukt taggad!
-fredag blir det förmodligen sova eller kanske gymma med Maja!
-lördag ska jag sova, länge och kanske vara med Alva!
-söndag SKA JAG SOVA HELA DAGEN LÅNG!!!!!
Så ser min vecka ut, nu ska jag sova inför imorgon, jag gillar att sova förstår ni! HAHAHA men vi ses på SPÖKKVÄLLEN gott folk! // emme

 
 
Tilda

Tilda

28 oktober 2012 11:39

Jag kommer på SPÖKKVÄLLEN kommer bli sååå kul!!!
Hur mår Celine nu då? Ont i foten hörde jag ... Stackars Celine!!!
Tilda :-) ;-) :-D

http://www.tildaskatterochhastar.n.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av UngdomsSektionen - 11 november 2012 14:30

Mina fina

Av UngdomsSektionen - 9 november 2012 12:03


Hej hej alla! Nu har vi HÅÅÅL!!   så vi har rast i typ 2 timmar och 10 minuter eftersom tekniken är lååång, och så har vi lunch innan tekniken!   Så vi (Jag,Jenny,Frida,Emelie, Julle & Denise) sitter i bibblan och.. ja, jag bloggar iaf !      Ida...

Av UngdomsSektionen - 8 november 2012 21:25

Har skaffat en egen blogg den heter JuliaPalmertz.blogg.se Hoppas då tittar in på den någon gång :) // BULLEN ...

Av UngdomsSektionen - 5 november 2012 11:25

Idag är det första skoldagen, YAY eller nåt, skulle vara mycket bättre om stallet var skolan! Men men alla drömmar kan ju inte slå in! Vi har idrott nu och slutar halv fyra idag, sen drar jag till stallet och borstar älsklings Celine ! ...

Av UngdomsSektionen - 2 november 2012 09:19

Bilder från igår.. ..läskiga va? //corre

Sök i bloggen

Presentation

Välkommen till Us egna blogg!
Bloggen handlar lite om våra liv och mycket om allt som rör HÄSTAR! Här kan ni också ställa frågor och ge förslag på saker, t.ex kommande aktiviteter.
//Us

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Statistik


Skapa flashcards