nrvkus

Direktlänk till inlägg 22 september 2012

Bushästar

Av UngdomsSektionen - 22 september 2012 19:17

Hej, jag har inte bloggat den här veckan då jag tyvärr inte har hunnit.. Men kan berätta vad jag har gjort den här veckan iaf   


Måndag: Stallet, Rida Joje   , Rida Snajan

Tisdag: Stallet

Onsdag: Stallet, Rida Snajan

Torsdag: Stallet, Provrida Frans

Fredag: Stallet, Rida Tösen

Lördag: Stallet


Typ så har min vecka sett ut   


Idag i stallet så har jag SMÖRJT Jojes saker!!!    Det var så skönt att inte behöva stressa!!


Sedan så fotade jag och Frida hästarna i hagen, och då j*vlar så hörde vi världens vrål som kom från Islänningarnas hage och då sprang vi typ dit och då så var det Lillpapp och Snajan som "bråkade" nej men det var inte på skoj kan jag ju säga på rak arm, dom skrek och dom vråla så in i...  Jaa, det var faktiskt lite läskigt att se och höra..   


Och ridskole valackarna stod och kollade på från sin hage och då började Cinnamon typ trigga igång alla valackar så då började dom typ dampa och springa runt hela hagen, haha !   


Lyckades få lite *host* bilder när hästarna busade och fixade rangordningen (förmodligen; Lillpapp & Snajan alltså)

Så här kommer en liten *host host* bildbomb!!   '


 

 

  '

 

 

 

 

 

  Dum Brenton, Han var på Joje hela tiden   

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

och till sist en Halen som ville in, haha!


Okej det var dom flesta bilderna från idag som jag fotade, haha. Inte bästa kvaliteten på bilderna men men.. det får duga!!  


// Emma L

 
 
NellieB

NellieB

22 september 2012 21:53

Sv. Hade gärna haft film idag...men pappa fota bara m den nya kameran. Hoppas nån läsare filma :)

http://Nellieberntsson.se

UngdomsSektionen

12 november 2012 06:36

Hoppas bilderna kommer ut på bloggen! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av UngdomsSektionen - 11 november 2012 14:30

Mina fina

Av UngdomsSektionen - 9 november 2012 12:03


Hej hej alla! Nu har vi HÅÅÅL!!   så vi har rast i typ 2 timmar och 10 minuter eftersom tekniken är lååång, och så har vi lunch innan tekniken!   Så vi (Jag,Jenny,Frida,Emelie, Julle & Denise) sitter i bibblan och.. ja, jag bloggar iaf !      Ida...

Av UngdomsSektionen - 8 november 2012 21:25

Har skaffat en egen blogg den heter JuliaPalmertz.blogg.se Hoppas då tittar in på den någon gång :) // BULLEN ...

Av UngdomsSektionen - 5 november 2012 11:25

Idag är det första skoldagen, YAY eller nåt, skulle vara mycket bättre om stallet var skolan! Men men alla drömmar kan ju inte slå in! Vi har idrott nu och slutar halv fyra idag, sen drar jag till stallet och borstar älsklings Celine ! ...

Av UngdomsSektionen - 2 november 2012 09:19

Bilder från igår.. ..läskiga va? //corre

Sök i bloggen

Presentation

Välkommen till Us egna blogg!
Bloggen handlar lite om våra liv och mycket om allt som rör HÄSTAR! Här kan ni också ställa frågor och ge förslag på saker, t.ex kommande aktiviteter.
//Us

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards