nrvkus

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2012

Bara för att hon är bäst!?

Av UngdomsSektionen - 18 augusti 2012 21:21

Celine är den bästa hästen man någonsin kommer få! Hon är snäll med både nybörjare och med dem ridit längre. I boxen kan hon se lite arg ut, men gör absolut ingenting!! Hon är 26 år gammal alltså född 1986 ?. Hon älskar gräs och mat och äter typ allt! Hon älskar att bli kliad bakom vänstra örat och på magen. Och så tycker hon det är super kul att rida ut i skogen ! Hon tycker också om att bli ryktad. Celine älskar att stå i hagen med sina kompisar! Hon är snäll i alla lägen och är ofta lite lat då. Hon tycker om att röra på sig. Celine är bäst! Och det har jag tyckt enda sen jag började rida på västerkumla! Celine är drottning i stallet punkt slut. ???

 
 
Ingen bild

Bullen

19 augusti 2012 15:37

Emme jag gissar att det är du men du borde skriva vem du är :D

UngdomsSektionen

12 november 2012 06:36

Haha klart att det är jag! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av UngdomsSektionen - 11 november 2012 14:30

Mina fina

Av UngdomsSektionen - 9 november 2012 12:03


Hej hej alla! Nu har vi HÅÅÅL!!   så vi har rast i typ 2 timmar och 10 minuter eftersom tekniken är lååång, och så har vi lunch innan tekniken!   Så vi (Jag,Jenny,Frida,Emelie, Julle & Denise) sitter i bibblan och.. ja, jag bloggar iaf !      Ida...

Av UngdomsSektionen - 8 november 2012 21:25

Har skaffat en egen blogg den heter JuliaPalmertz.blogg.se Hoppas då tittar in på den någon gång :) // BULLEN ...

Av UngdomsSektionen - 5 november 2012 11:25

Idag är det första skoldagen, YAY eller nåt, skulle vara mycket bättre om stallet var skolan! Men men alla drömmar kan ju inte slå in! Vi har idrott nu och slutar halv fyra idag, sen drar jag till stallet och borstar älsklings Celine ! ...

Av UngdomsSektionen - 2 november 2012 09:19

Bilder från igår.. ..läskiga va? //corre

Sök i bloggen

Presentation

Välkommen till Us egna blogg!
Bloggen handlar lite om våra liv och mycket om allt som rör HÄSTAR! Här kan ni också ställa frågor och ge förslag på saker, t.ex kommande aktiviteter.
//Us

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards