nrvkus

Direktlänk till inlägg 8 juni 2012

Tjobedoba!

Av UngdomsSektionen - 8 juni 2012 20:30

Uppdateringen här är inte den bästa, så nu börjar det bli dags att göra något åt det!


Har precis börjat inse att vi får sommarlov onsdag, helt otroligt skönt(!!), men äändå väääldigt, väääldigt sorgligt, tycker jag iallafall..  Hejdå Lillhagaskolan..! :(

Men sommarlovet kommer nog iallafall bli bra, hoppas jag! Blir nog mycket stall för min del. Sedan måste jag ju bada en del också, så länge det inte är så nedrans kallt i vattnet.. (A)

Men jaja. Redan hela nästa vecka lär spenderas i stallet ett tag varje dag iallafall, SKOJ! :D

 

bjuder på lite bilder också från betessläppet ;)

     

    inga kvalité bilder direkt, men men..

Kanske kommer ytterligare ett inlägg från mig under dagen imorgon, om jag orkar göra ett och lyckas med ett tidsinställt! :D

// Sofia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av UngdomsSektionen - 11 november 2012 14:30

Mina fina

Av UngdomsSektionen - 9 november 2012 12:03


Hej hej alla! Nu har vi HÅÅÅL!!   så vi har rast i typ 2 timmar och 10 minuter eftersom tekniken är lååång, och så har vi lunch innan tekniken!   Så vi (Jag,Jenny,Frida,Emelie, Julle & Denise) sitter i bibblan och.. ja, jag bloggar iaf !      Ida...

Av UngdomsSektionen - 8 november 2012 21:25

Har skaffat en egen blogg den heter JuliaPalmertz.blogg.se Hoppas då tittar in på den någon gång :) // BULLEN ...

Av UngdomsSektionen - 5 november 2012 11:25

Idag är det första skoldagen, YAY eller nåt, skulle vara mycket bättre om stallet var skolan! Men men alla drömmar kan ju inte slå in! Vi har idrott nu och slutar halv fyra idag, sen drar jag till stallet och borstar älsklings Celine ! ...

Av UngdomsSektionen - 2 november 2012 09:19

Bilder från igår.. ..läskiga va? //corre

Sök i bloggen

Presentation

Välkommen till Us egna blogg!
Bloggen handlar lite om våra liv och mycket om allt som rör HÄSTAR! Här kan ni också ställa frågor och ge förslag på saker, t.ex kommande aktiviteter.
//Us

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards